Wat is het?

Een superpraktische serie online workshops voor zelfstandig professionals waarbij we in één maand je hele administratie digitaliseren. Stap voor stap. Ik leg je precies uit hoe ik mijn hele systeem heb opgezet, van A tot Z. En je mag me ALLES vragen.

 

Waarom?

Een tijd geleden organiseerde een collega een administratiefeestje. Ze kwam aan op de fiets met een grote bak met vijf ordners. "Wat heb jij bij je?!" "Mijn administratie." Shock and horror. Ik wees naar mijn 11-inch Macbook Air: "hier zit mijn hele administratie in." *crickets*

Je mag al sinds een paar jaar je administratie volledig digitaal maken. En dan alle papieren bonnetjes en facturen weggooien. Yup. Je hoeft dus NIKS meer op papier te hebben.  (Zolang je documenten maar kunt reproduceren op papier als de Belastingdienst daarom vraagt.)

Dat betekent dus dat die hele kast met ordners weg kan. Geen stapels papieren meer op je bureau. Niet meer slepen van documenten naar je boekhouder. Nope. Gewoon toegang geven tot je digitale administratie en ze kunnen losgaan.

 

Wat levert het je op?

  • Je volledige administratie op je laptop waar je altijd en overal bij kan
  • Een workflow tot in detail, zodat je nooit meer iets hoeft te onthouden
  • Een stok achter de deur om direct alles aan te pakken
  • Overzicht: geen rondslingerende bonnetjes en facturen meer
  • Rust, want je weet vanaf nu op elk moment precies wat er al is gedaan en wat er nog moet gebeuren

PLUS

  • Al je vragen stellen over de tools en je workflow aan mij, hoe klein ook
  • Kennismaking met meerdere VA's (Virtual Assistants) die je kunnen helpen met de kleine klusjes, zoals het inscannen van je bonnetjes, zodat jij je kunt concentreren op het creëren van overzicht
  • Eén uur lang vragen stellen aan een boekhouder om zeker te weten dat alles klopt binnen de regels van de Belastingdienst

 

Wanneer?

We starten op maandag 01 mei 2017 en sluiten af op woensdag 31 mei 2017.

 

Waar?

Helemaal online, dus je kan ermee aan de slag vanaf je eigen bureau, op je eigen tijden, in je eigen tempo. 

 

Hoeveel?

Voor alleen het digitaliseren van je administratie betaal je 129 euro.

OF je pakt het veel slimmer aan en word meteen lid van Cut The Crap Club voor 179 euro. In mei gaan alle clubleden ook aan de slag met het digitaliseren van hun administratie. Wat zijn de voordelen?

  • Niet 1 maand, maar 6 maanden je shit op orde
  • Elke maand grijp je een andere missie by the balls
  • Een heel online clubhuis vol op Facebook met toffe mensen voor feedback, vragen en support
  • Mij als je persoonlijke stok achter de deur, in het clubhuis
  • Ook ná mei kun je nog al je vragen stellen over je administratie
  • Tussendoor vragen stellen in het clubhuis over al je struggles in je business en je leven
  • PLUS: live meetups, speciale acties en surprise guests!

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw.

 

Heb je nog vragen? Mail me gerust: mail@pattygolsteijn.com
Wil je op de hoogte blijven van al mijn workshops? Schrijf je in voor mijn Patty Post.

 

Wat zeggen je voorgangers?

"Patty heeft de shortcuts. Ik hoef ze alleen maar te gebruiken."
— Danielle Hoogendijk

"Fijn dit zeg. Dit zijn van die dingen waar ik zelf nooit de tijd voor neem." 
— Elma Roelvink

"Ik heb ineens mijn cashflow in de gaten, dus ik zie veel sneller wanneer ik eraan moet trekken."
— Christine Gardner

"Doordat ik al mijn administratie nu op orde heb voel ik me echt ondernemer." 
— Marjolijn de Galan

 

FAQ

Welk programma's gebruik je?
Een combinatie van Moneybird, Evernote en Google Drive spreadsheet.

Moet ik die ook gebruiken?
Je moet niks, maar ik raad ze wel aan. Ik werk al jaren met veel plezier in Moneybird. Het maakt mijn administratie zelfs leuk om te doen. Het is een hele stabiele tool met uitstekende service.

Eigenlijk ben ik technisch niet zo handig. Wat nu?
No worries. Ik kies elke tool uit op eenvoud. Zeker weten dat jij ze ook makkelijk leert gebruiken. En ik ben er voor je als je vragen hebt.

Die tools kosten zeker geld?
Ja. Maar it's so fucking worth it. Het scheelt je ook bakken met geld voor een boekhouder, omdat alles al automatisch berekend wordt. Je kunt je btw nu helemaal zelf doen.

Wat als ik al een andere tool gebruik?
Als je overweegt over te stappen, dan is dit programma zeer geschikt voor je. Blijf je sowieso bij je eigen tool, dan zal niet alles even relevant zijn. Maar het is alsnog een goede stok achter de deur om nu eens écht alles goed op orde te krijgen.